Chocolate :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu Chocolate :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu

Chocolate :)

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Mei 2008 | Australië, Sydney

Hoi iedereen,

Alvast bedankt voor de kaarten die ik ontvangen heb voor mijn verjaardag en natuurlijk het superleuke cadeau van Marsha (fotopuzzel)!
Nog even snel een update van deze week. Maandag heb ik overdag met Astrid over de Harbour Bridge gelopen, want ja dat hoort er toch wel echt bij als je in Sydney bent geweest! ’s Avonds met collega’s uiteten geweest in een Italiaans restaurant. Was erg gezellig! Weer eens wat anders dan op het werk.
Dinsdag weer naar de bios, dit keer What happens in Vegas?. Erg moet lachen!

Deze week op het werk alleen maar aan mijn scriptie gewerkt. Michael (mijn begeleider) heeft iedereen van de accounts afdeling de opdracht gegeven om aankomende week mijn scriptie te lezen. Vrijdag wordt dan alles besproken in een vergadering en op papier gezet. Wanneer ik dan dinsdag weer op het werk kom, kan ik al deze feedback gaan verwerken. Hopelijk dan ook een reactie van school, zodat ik dat ook meteen kan aanpassen! En dan hopen dat het allemaal voor 9 juni klaar is!

Donderdag weer wezen zwemmen. Vrijdag op het werk zouden wij eigenlijk gaan lunchen voor mijn verjaardag, maar omdat een collega ziek was, is dit uitgesteld tot na mijn vakantie. Nog wel mooie bloemen gehad van Melanie.

Vrijdagavond met 20 man wezen eten, omdat Ilse jarig was. Zijn naar de Shack geweest, dit is een restaurant dat bij een hostel hoort. Krijgt meteen een echt backpakkers gevoel als je daar binnen bent. ’s Avonds naar Bungalow 8 geweest bij Darling Harbour. Gezellige avond gehad!

Zaterdag overdag niet zoveel gedaan. Eindelijk eens uitgeslapen en appeltaart gebakken. Nou ja Astrid heeft hem gebakken, alvast voor mijn verjaardag! Daarna nog even film gekeken en ’s avonds naar het casino geweest. Was echt een heel mooi casino, meteen weer het Las Vegas gevoel. Veel verschillende spellen gezien, waar ik echt nog nooit van gehoord had!

Vandaag naar Bondi Market geweest, nog twee jurkjes gekocht. En toen vanmiddag de verassing voor mijn verjaardag van Astrid! Ben met Astrid, Kim en Annelieke naar Max Bremer geweest. Is een eettent waar je alles van chocolade kunt eten. Chocolade fondue op, echt super lekker. Melk en pure chocolade met banana bread, marshmallows, aardbeien en banaan en daarbij nog een ice shake met passievrucht en aardbeien. Smaakte echt heerlijk!
Nog even door Paddington gelopen en toen weer terug met de bus naar huis. Tas ingepakt en vanavond nog even de appeltaart opeten en dan morgen ochtend om kwart voor 7 met de bus naar het vliegveld! Heb dr zin in! :)

Xxx Kim

• 18 Mei 2008 - 10:21

Guus Boers:

hallo Kim, ik wil jou langs deze weg feliciteren met je verjaardag a.s. maandag. Ik lees wel dat je een geweldige tijd hebt daar, geniet er maar flink van. Liefs en groetjes van Guus en Veerle

• 18 Mei 2008 - 12:32

Giel En Marij:

Hoi Kim,
    Ja, jullie weten wel wat lekker is, chocolade met van alles erbij. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en maak er een leuke dag van. Groetjes Giel en Marij

• 18 Mei 2008 - 18:38

Tessa:

Mikkieeee
    GEFELICITEEERDDD met je 21e verjaardag !!!

Hier ben je dan nog wel niet helamaal jarig maar daarzo wel haha.

Maak er een hele gezellige dag van !!!
    En een fijne vakantie :p haha

Liefs Tessa xxx

ps zat mijn kaartje er ook tussen ??

• 18 Mei 2008 - 20:21

Jos,Dianne&kids:

Proficiat met je 21 verjaardag.Maak er een leuke dag van en tot gauw.

• 18 Mei 2008 - 20:55

Annabelle:

Hoi Kim, alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag (je bent daar nu toch al jarig denk ik :P)!
    Alvast een goede reis en heel veel plezier in Tasmanië (kan je voor mij een foto maken van een Tasmanian Devil (A)?).
    Maak er morgen een super leuke dag van!
    xxx Annabelle
    Ik heb trouwens wel steeds al je verhaaltjes gelezen, alleen ik vergeet steeds om een berichtje te plaatsen :(
    Maar uiteindelijk is 't toch gelukt ;)

• 18 Mei 2008 - 21:46

Stans Kroon:

Hallo Kim

Nog van Harte gefeliciteerd met je 21 verjaardag en hele fijne vakantie in Tasmanie.
    Gr Stans

• 18 Mei 2008 - 21:56

Zusje:

haaj..

gefeliciteerd met je verjaardag. je cadeautje is opgestuurd veel plezier in tasmanie. en misschien spreek ik je morgen nog als mama je belt.

kusjeee

• 19 Mei 2008 - 06:10

Samantha:

Eej Meid!!

Nu ook op Nederlandse bodem jarig! Van harte gefeliciteerd!!

Kuss Samantha

• 19 Mei 2008 - 14:08

Oma:

nog een keer gefeliciteerd met je verjaardag en maak er maar een leuke vacantie van het was heel leuk je te zien gisteren bij mieteke nogmaals heel veel liefs geniet van je vacantiee doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 19 Mei 2008 - 21:20

Judith:

Hoi Kim,
    Van Harte met je verjaardag!!!Geniet ervan.Heel veel plezier op je vakantie!!
    Groetjes Judith Joop giel en Ton

• 21 Mei 2008 - 17:24

Christine:

Hoi Kim
    Ik lees dat het erg goed gaat met je ik hoop dat je ons kaartje ook nog ontvangt ik heb dat van curacao verstuurd en daar hebben we erg veel moeite voor gedaan, we konden namelijk geen winkel vinden die kaarten verkocht en toen we er dan eindelijk een gevonden hadden had die weer geen postzegels al met al we hebben er twee dagen over gedaan voor we je kaart op de bus hadden. Ik wens je bij deze een heel leuke vakantie.