Vleermuizen en Kaketoes :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu Vleermuizen en Kaketoes :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu

Vleermuizen en Kaketoes :)

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

02 Juni 2008 | Australië, Sydney

Hoi,

Hier weer even een update van de afgelopen week. Deze week de laatste stukken voor mijn scriptie geschreven en nu is het af! :) Aankomende vrijdag stuur ik de definitieve versie op naar Nederland en kan alles geprint, ingebonden en ingeleverd worden! Erg fijn om het af te hebben, want heb nog wel even getwijfeld of ik het allemaal zou gaan redden voor 9 juni.
Ook deze week weer van de zon kunnen genieten! Blijft ondanks de winter lekker warm en zonnig. Kan alleen om 5 uur niet meer naar huis lopen door het park, omdat het dan al donker is. Wordt nu door collega’s naar het station gebracht en dat is jammer genoeg niet altijd om 5 uur!

Terug op het werk dinsdag, was mijn bureau bezet, werkt een nieuwe collega op de afdeling en die had mijn plek nodig. Collega komt uit India en dat accent is echt onverstaanbaar, zelfs mijn Australische collega’s hebben er moeite mee. Ik zit nu aan een ander groter bureau met laptop en nieuwere software! Ben er eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan!

Woensdag ben ik met mijn collega’s wezen lunchen, nog vanwege mijn verjaardag! Erg leuk restaurantje en ik heb heerlijke nacho’s op. ’s Middags ook nog een taart, die wel erg zoet was, maar wel lekker!

Koopavond (donderdag) de stad in geweest. Alvast een cadeautje voor Marlou gekocht en daarna nog film wezen kijken!

Zaterdag was het echt super mooi weer, beetje jammer van al die wind. Wel lekker op het terras gezeten en even inkopen gedaan voor die avond! Was weer een stagehouse feest, dit keer was het thema alleen niet echt duidelijk, zolang je maar verkleed kwam was het goed! Wij hebben eerst nog even snel bij de foodcourt gegeten en ons daarna omgekleed. Feest was gezellig, weer veel leuke outfits! Daarna nog ratatouille gekeken, nou ja ik de helft dan, want viel halverwege in slaap.

Zondag naar The Domain, Art Gallery of NSW en The Botanic Gardens geweest. Even snel een rondje door het museum gelopen, ook nog Nederlandse schilders gezien, kende er alleen geen één. Toen door naar The Botanic Gardens. Stef en ik wilde als eerst op zoek naar de vleermuizen. Die hadden we vrij snel gevonden, want het hing werkelijk overal vol met van die beesten. Echt super mooi om te zien, nog eentje langs zien vliegen, zijn echt grote beesten! Het grootste deel sliep natuurlijk, maar af en toe was er wat beweging te zien! Toen op zoek naar de kaketoes. Ook deze snel gevonden, gewoon op het geluid af lopen en je komt er vanzelf. Stefanie had nog wat brood, dus wij gingen ze even voeren. Natuurlijk ben ik weer zo’n schijterd die meteen het hele stuk brood op de grond gooit. Bij Stephanie zaten er uiteindelijk 2 kaketoes op haar schouder, echt heel leuk! Helaas was het brood toen op en begon het echt keihard te regenen. Binnenkort nog een keertje terug en dan zal ik niet meteen mijn boord weggooien. In de regen naar het Opera House gelopen en toen terug naar huis!
Familie in Melbourne is intussen op de hoogte van de data dat wij (Stef en ik) langs komen. Nog even 1,5 week wachten en dan stappen we op het vliegtuig!

Vanmiddag ga ik Astrid van het vliegveld halen, die is een weekendje bij haar familie in Coffs Harbour geweest!


Tot snel!

Xxx


  • 02 Juni 2008 - 09:01

    Stans :

    Hallo Kim
    Nou gelukkig je scriptie
    is klaar.
    Wat een mooie foto's met die vleermuizen en kaktoe's zeg!
    Nou geniet nog maar even tot wanneer je weer naar huis. Gr Stans

  • 02 Juni 2008 - 10:31

    Papa:

    Fijn dat je scriptie af is. Volgende keer inderdaad zorgen dat er ook wat kaketoes op je schouder en hoofd zitten!
    Kusjes je vader

  • 02 Juni 2008 - 16:41

    Tess:

    hihi wat een leuke outfitss!!

    Ben echt onwijs moe, moest er om kwart over 5 uit dus de volgende x weer een langer berichtje ;)

    xxx

  • 03 Juni 2008 - 11:28

    Oma:

    hoi kim fijn dat je scripties klaar zijn de botanic garden ben ik ook geweest heel rg mooi gisteren heb ik mijn hoorapparaat in gekregen het werkt goed liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Afstudeerstage in Sydney

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2008

Bijna naar huis!

25 Juni 2008

Outback!

17 Juni 2008

Melbourne!

09 Juni 2008

Finally finished!

02 Juni 2008

Vleermuizen en Kaketoes :)
Kim

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 40155

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 12 Februari 2011

Backpacken door Zuidoost-Azië

11 Februari 2008 - 30 Juni 2008

Afstudeerstage in Sydney

Landen bezocht: