Bijna naar huis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu Bijna naar huis! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu

Bijna naar huis!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

28 Juni 2008 | Australië, Sydney

Hier nog even snel een update vanuit Sydney, voordat ik weer terug vlieg naar Nederland!
Heb deze week nog de laatste souvenirs gekocht en natuurlijk mijn koffer ingepakt.

Donderdag had ik een afscheidslunch op mijn werk. Ik had een chicken salade bestelt, deze bleek alleen heel scherp te zijn, stond echt in brand en ben ook meteen naar de keuken gerend voor water. Gelukkig zijn mijn collega’s heel aardig en mocht ik van iedereen wat mee eten, erg lekker! Toen afscheid genomen en de stad in gegaan. Samen met Stefanie nog op zoek naar cadeautjes.

Donderdagavond ben ik met Astrid en Annelieke naar de sushitrein geweest, een nieuwe verslaving die ik hier heb opgelopen. Scheelt dat het gezond is! Echt heerlijk gegeten en was super leuk om alles langs te zien komen. Daarna wederom shoppen en toen naar de bios met Stef, Astrid en Annelieke; Kung fu panda. Hadden hele goede plekken gereserveerd, maar 2 stoelen daarvan waren echt zo vies, dat Stef en ik zijn even terug gelopen en hebben andere stoelen geregeld. Wel jammer dat we toen gesplitst zaten, maar film was echt heel grappig, veel gelachen!

Vrijdag mijn koffer in gepakt en dat was nog best wat werk, verzamelt toch een hoop zooi in vijf maanden. Mijn muren helemaal leeg gehaald en veel spullen weggegooid. Mijn koffer weegt nu 26 kilo, mag eigenlijk 20 kilo, maar tot 25 kilo zien ze meestal wel door de vingers, dus daar hoop ik morgen maar op! ’s Avonds nog wezen stappen. Eerst naar de Worldbar, heerlijk theepotje gedronken. Vonden het daar niet echt gezellig, dus naar allerlei anderen tenten gelopen, maar niks was eigenlijk leuk. Na 1,5 uur door Sydney lopen en weer wat dingen gezien te hebben, de taxi gepakt terug naar huis.

Vandaag met een groep meiden bij de Max Bremer wezen eten; heerlijke chocolade fondue. Daarna naar Watson Bay gegaan. Vanaf hier heb je erg mooi uitzicht over de stad. Daarnaast heb je daar ook kans om walvissen te spotten, maar die lieten zich dit keer niet zien. Weer terug naar huis toe gegaan, waar we zo meteen met ze 7en gaan eten; kangaroe biefstuk! Vanavond Astrid haar verjaardag vieren, die is morgen jarig en daarna nog stappen. Morgenochtend of beter gezegd vannacht moet ik om 5 uur met de bus naar het vliegveld toe. Mijn vlucht is 1 uur vervroegd, wat dus inhoudt dat ik 7 uur op Hongkong moet wachten, erg vervelend, maarja moet er wat voor over hebben om weer terug te mogen naar Nederland.

Hieronder nog even mijn vluchtgegevens:
09.35 – 17.05 Sydney – Hongkong CX 162

00.05 – 06.45 Hongkong – Amsterdam CX 271

Nou tot volgende week allemaal. In begin van deze week had ik nog niet echt zin om naar huis te gaan, maar nu alles ingepakt is en klaar staat is het toch wel leuk om weer terug te gaan naar Nederland en iedereen weer te zien! Tot snel!

Xxx Kim

  • 28 Juni 2008 - 10:22

    Marsha:

    Hej meis, wat is het snel gegaan he. Dat was bij mij ook zo. Voordat je het weet moet je alweer je koffer pakken.
    Maar ik hoop dat je een hele leuke tijd daar hebt gehad en een mooie en overgetelijke ervaring opgedaan hebt. Ik heb in ieder geval met veel plezier je verslagen elke keer gelezen.
    Nou meis, geniet nog even van je laatste uurtjes daar en alvast een hele goed vlucht toegewenst.
    Tot volgende week
    x Marsha

  • 28 Juni 2008 - 11:15

    Roomie Steph:

    ey meid
    jeetje morgen is het dan zover dan ga je alweer naar NL toe :S!! wel super jammer maar ik denk dat je ook wel een beetje zin erin hebt..
    nou meid vanaaf gaan we nog eventjes lekker genieten en morgen gaan we je uitzwaaien!!
    en we zien elkaar weer in NL!!

    hele dikke kuss
    steph

  • 28 Juni 2008 - 18:09

    Mama:

    Zo je kamer is schoon. 5 maanden niet veel aan gedaan maar vandaag de hele dag bezig geweest. nog 1 1/2 dag en dan ben je er weer. goede vlucht en tot maandag kusjes

  • 29 Juni 2008 - 01:52

    Assie:

    heey kimmie
    Ik mis je nu al!! :( Als je dit berichtje leest, hoop ik dat je veilig geland heb en weer lekker thuis bent! Ik zie je over een maandje weer! (zie het maar als een lange vakantie weg;)) Tot snel meis!
    kusje

  • 29 Juni 2008 - 09:18

    Sanne:

    Ik mis je joh :(

  • 29 Juni 2008 - 13:06

    Christine:

    Kim welkom thuis
    het zit er weer op nu kun je thuis even bijkomen groetjes

  • 30 Juni 2008 - 07:29

    Annabelle:

    Hoi Kim,
    Ik hoop dat je reis goed verlopen is.
    Het zal vast wel weer even wennen zijn in NL, maar ondanks dat je het daar heel leuk hebt gehad, ben je vast ook weer blij om thuis te zijn.
    Ik vond het iig heel erg leuk om je verhaaltjes iedere x te lezen en ik vind 't ook jammer dat 't nu afgelopen is.
    Hopelijk tot snel!
    xxx Annabelle

  • 01 Juli 2008 - 09:59

    Oma :

    kim
    ik vond het heel erg leuk om bij je aankomst aan wezig te zijn super
    liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Afstudeerstage in Sydney

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2008

Bijna naar huis!

25 Juni 2008

Outback!

17 Juni 2008

Melbourne!

09 Juni 2008

Finally finished!

02 Juni 2008

Vleermuizen en Kaketoes :)
Kim

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 40159

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 12 Februari 2011

Backpacken door Zuidoost-Azië

11 Februari 2008 - 30 Juni 2008

Afstudeerstage in Sydney

Landen bezocht: