Alweer 3 maanden weg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu Alweer 3 maanden weg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu

Alweer 3 maanden weg!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

12 Mei 2008 | Australië, Sydney

Hoi allemaal,

Ja het is alweer 3 maanden geleden dat ik op het vliegtuig stapte naar Sydney. Tijd vliegt voorbij! Stage gaat nog steeds goed. Einde van mijn scriptie is in zicht. Nu nog afwachten wat ze er in Nederland van vinden.

Maandag heb ik samen met Kim nog een keer de Coastal Walk gelopen. Dit keer geen dolfijnen en pinguïns, maar het blijft mooi om zo langs de kust van Sydney te lopen.

Deze week nog naar de bios geweest; Made of Honor, wezen zwemmen en hardgelopen bij Bondi Beach.

Vrijdagavond naar de World Bar geweest op Kings Cross. Was wel even gezellig!

Zaterdag samen met Stephanie even de toerist uitgehangen. Zijn naar Paddington market geweest. Is een artistieke markt, met heel veel leuke kraampjes! Vanaf daar zijn we richting de stad gelopen. Halverwege hebben we toch maar besloten de bus te pakken.
Bij Darling Harbour zat het helemaal vol met mensen, iedereen was van de zon aan het genieten en dat hebben wij ook gedaan. Op het terras bij de Starbucks een heerlijke mocha java chip en toen op naar de Chinese Gardens.
Kwamen onderweg nog een boeddha festival tegen, bleek vandaag de geboortedag van Boeddha te zijn.
In de Chinese Gardens hebben we een Chinees pakje gehuurd (geen idee hoe dat genoemd wordt).
Het park doorgelopen en ondertussen heel veel foto’s gemaakt. Nog met verschillende mensen op de foto gegaan, omdat ze volgens mij dachten dat wij onderdeel vormden van het park.
Kwamen nog een leguaan tegen, die heel rustig in de zon zat. Echt leuk om te zien!

Vanavond uit eten met het werk, dan nog vier dagen werken en dan naar Tasmanië toe!

En ja ik heb mijn eerste verjaardagskaart al ontvangen hoor, bedankt!

Geniet allemaal van het mooie weer daar en tot snel!

Liefs Kim

• 12 Mei 2008 - 14:08

Erik:

Je kunt zo naar Tamara toe in je Chinese kleding. Leuk dat je van alles uitprobeert! Kusjes papa

• 16 Mei 2008 - 10:41

Samantha:

Eej eej,

Zo dat is alweer even geleden dat ik hier wat geschreven heb. Denk tik even een berichtje, kan ik Erik vergezellen ;)Blij te lezen dat je het nog steeds naar je zin hebt :)Maar heb je net een mail geschreven, dus kan niet zo veel meer vertellen (A)Nogmaals veel plezier op Tasmanie!!

Kuss Samantha

• 16 Mei 2008 - 16:00

Tamara Julienne:

Kimmiee!

Oh my god! Soo leukk, ben je in die kleding, ik moet dat zelfs nog doen! Hahaha

Jip, je papa gelijk, je kan zo naar China komen.. :D

Spreek je snel oki?

Kusjess

Ps: Egt mooi die Coastal walk!

• 16 Mei 2008 - 16:15

Oma :

leuk dat je naar tasmanie gaat ik zou wel mee willen hier is een regen periode begonnen niet leuk maar goed voor de planten kusjes oma

• 18 Mei 2008 - 18:42

Tess: