Regen, regen en een klein beetje zon! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu Regen, regen en een klein beetje zon! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu

Regen, regen en een klein beetje zon!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

21 April 2008 | Australië, Sydney

Hier weer even een update vanuit Sydney.
Ook hier kan het regen, heel de week grijs en grauw weer! Ik heb bijna geen zon gezien, lijkt wel Nederland. Gelukkig is de temperatuur nog wel steeds goed (20C).

Ik ben woensdag naar The University of NSW geweest. Daar in de bibliotheek naar boeken voor mijn scriptie gezocht, heeft 8 etages, dus ik heb mij weer vermaakt! Ga binnenkort nog een keer terug om wat meer informatie te zoeken, kan namelijk geen boeken lenen, dus moet alles kopiëren/ overschrijven.

Rest van de week as usual; werken, koken, film kijken, shoppen!

Zaterdag wilde wij naar de Chines gardens gaan, maar het regende, dus maar even bij de Nederlandse snackbar (jaja die zit hier in Sydney) geweest, wezen shoppen @ Darling Harbour, wat gedronken bij Starbucks en nog naar een optreden gekeken dat veel te lang duurde. Die man bleef zijn trucks maar uit stellen en wij maar wachten in de kou. Was uiteindelijk wel de moeite waard.
’s Avonds wezen stappen in Oxford Street. Zijn naar de Stonewall geweest (gaybar). Was echt super gezellig.

Zondag even naar Paddy’s Market geweest, om goedkoop groente/ fruit te halen en voor de rest rustig aan gedaan.

Komende week maar drie dagen werken, want het is vrijdag ANZAC day. Weet niet precies wat het inhoudt, maar heeft wat te maken met de Tweede Wereldoorlog.

Dit was het weer voor nu! Fijne week allemaal en family natuurlijk veel plezier zaterdag!

Xxx Kim

  • 21 April 2008 - 06:49

    Mama:

    Dat is even wat anders dan al die zon. Ik denk dat de zon vond dat ie maar eens naar Nederland moest komen. Hij schijnt hier volop, maar er is een harde wind. Die nederlanders zitten ook overal met hun snacks, nu heb je inieder geval iets om naar toe te gaan als je nederland mist. Liefs mama

  • 21 April 2008 - 16:11

    Tess:

    Wat Maakt Het Uit Mikkie

    Vrij = Vrij :p

    xxx Tess

  • 22 April 2008 - 09:49

    Judith:

    Hoi Kim,
    Sorry dat het even geduurd heeft, maar dit is nooit mijn sterke kant geweest.Inderdaad het is hier prachtig weer, Joop en ik hebben net ons kopje koffie in de zon gedronken ik krijg helemaal goede zin van dit weer.Afgelopen zondag de communie van Ton gehad, was erg leuk Ton is helemaal in de watten gelegd.Verder gaat hier alles zijn gangetje maar dat is eigenlijk ook wel fijn.Ik hoop dat het met jou ook nog steeds goed gaat, Geniet ervan!!
    Lieve groeten van ons

  • 24 April 2008 - 09:54

    LvP:

    Olaaaa Chica!!

    Laat die zon maar hierheen komen wordt echt niet blij van al die wolken en regen grrrr
    Nog steeds naar je zin daar? Have fun en spreek je snel!

    xxx Leonie

  • 25 April 2008 - 12:39

    Christine:

    Kim ik daen dat samantha de zon hier heeft gebracht wij hebben hem ook cht verdiend maar vanaf maandag word het hier weer minder ik hoop voor jou dat hij dan weer bij jou schijnt. hier is alles goed ons Christie heeft haar ontslag genomen bij appie omdat ze met haar verjaardag geen vrij kreeg denk ik. Pim is geslaagt voor zijn rijbewijs. Tot schrijfs maar weer en groetjes uit helmond.

  • 25 April 2008 - 12:47

    Oma:

    hallo kim
    nog een keer proberen ik heb al twee reacties geplaatst en nie gelukt ik begrijp niet wat er iedere keer fout gaat iniedergeval heb ik zaterdag een mooie dag gehad we zijn wezen wandelen ik hoop dat het met de boeken gaat lukken maar daar ben ik niet bang voor liefs oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Afstudeerstage in Sydney

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2008

Bijna naar huis!

25 Juni 2008

Outback!

17 Juni 2008

Melbourne!

09 Juni 2008

Finally finished!

02 Juni 2008

Vleermuizen en Kaketoes :)
Kim

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 113
Totaal aantal bezoekers 40151

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 12 Februari 2011

Backpacken door Zuidoost-Azië

11 Februari 2008 - 30 Juni 2008

Afstudeerstage in Sydney

Landen bezocht: