Een rustig weekje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu Een rustig weekje! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu

Een rustig weekje!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

07 April 2008 | Australië, Sydney

Hier weer even een korte update vanuit Sydney. Deze week niet zoveel bijzonders gedaan.

Maandagmiddag naar de vismarkt toe geweest samen met Astrid. Waren een beetje laat, maar hebben nog garnalen kunnen kopen. Had een echte markt verwacht, maar was meer een hal met allerlei winkels erin.
Rest van de week stage gelopen. Stukken voor mijn scriptie geschreven. Zit eindelijk een beetje vaart in.
Paar keer ’s avonds film gekeken en donderdagavond nog wezen shoppen.

Weekend aan het strand gelegen. Merkt wel dat het hier kouder begint te worden, maar zolang ik nog naar het strand kan!:)Zaterdagavond wezen stappen in de Rocks. Naar een paar verschillende tenten geweest.

Zondag naar Rocks Market geweest. Herkende het nog helemaal, erg leuk! Zelfs nog spullen tegen gekomen, die ik thuis in mijn kamer heb hangen, heel grappig. Daarna heel Pitt street (winkelstraat) afgelopen, nog even een wegenkaart van Tasmanië gekocht, zodat we in ieder geval niet verdwalen. Om half 5 nog even snel naar Paddy’s market. Dat sluit om 5 uur, dus al het groente en fruit was afgeprijsd. Echt 1 groot kippenhok met allemaal Aziaten die zo goedkoop mogelijk proberen in te slaan en daar stonden wij dan tussen.

Vanochtend gewassen, hang ik net alles buiten op om te drogen, begint het echt keihard te regen. Dus maar snel alles binnen gehaald en film gaan kijken. Nu is het gelukkig weer droog. Zo meteen eten en dan nog even sportief doen (zwemmen)!

Heb trouwens wel een ticket naar Alice Springs geboekt (ligt midden in Australia). Ga van 20 t/m 24 juni nog even de outback bekijken.

Nou niet zo’n lang bericht dit keer, maar jullie zijn weer op de hoogte!

Xxx Kim


  • 07 April 2008 - 10:20

    Je Vader:

    Leuk dat je nog wat spulletjes herkent, die je toen op de Rock Market hebt gekocht! Zo te zien hoef je helemaal niet te klagen over het weer!Foto van de monorail vind ik heel erg mooi!
    Kusjes uit een ja! ja!
    zonnig Spijkenisse.

  • 07 April 2008 - 16:07

    Christine:

    Nou Kim nu nog een reisje erbij het kan niet op maar je geniet ervan en dat is belangrijk. Ik wil je nog bedanken voor de kaart dat was ik vergeten. Heeeel veel groeten uit helmond

  • 07 April 2008 - 16:42

    Tess:

    Hallooowww

    Toe maar hoor in het buitenland zijn en dan nog op vakantie gaan haha echt geweldig kwou dat ik zo'n onwijs toffe astudeerstage had !!!

    Maargoed eigenlijk hebben we zaterdag middag (voor mij) zaterdag nacht (voor jou) al wat bijgeklets dus ik ga het hier bij laten :p Vind dat ik wel erg concequent ben in het sturen van me berichies hiero. Geen verhaal van jou te bekennen zonder een bericht van mij :P Ben je niet trots op me :D
    Vind het ook echt onwijs tof wat je allemaal onderneemt !!!

    Liefs Tess

  • 08 April 2008 - 09:20

    Joop Boers:

    Hoi Kim,
    Ik wil je even bedanken voor je smsje voor mijn verjaardag, fijn dat je eraan gedacht hebt.
    Wat ik begrijp van je ouders heb je een leuke tijd daar in Australie. Ik hoop dat je afstudeerproject goed verloopt, maar daar ben ik niet zo bang voor. Van je moeder hoorde ik dat je vaak via de webcam contact hebt, keileuk voor jullie.
    Nou heb ik nog een vraagje, ik kreeg jou smsje vanochtend om 09.10 en om 17.01 kreeg ik er nog een uit Sydney van nummer 0061449692829.
    Nou Kim het ga je goed daar en tot ziens.
    Groeten,
    Joop

  • 08 April 2008 - 14:31

    De Buurtjes:

    Hallo Kim,
    Leuk om al je verslagen wekelijk te lezen en een beetje mee te leven.
    Kan je voor mij een didgeridoo mee nemen? En ook voor de rest?:) :)
    Groetjes Helene

  • 08 April 2008 - 14:32

    De Buurtjes:

    Hallo Kim,
    Leuk om al je verslagen wekelijk te lezen en een beetje mee te leven.
    Kan je voor mij een didgeridoo mee nemen? En ook voor de rest?:) :)
    Groetjes Helene

  • 10 April 2008 - 11:25

    Oma:

    Hoi Kim
    Je ziet ondertussen toch heel veel van Australie doen jullie ook zelf koken ?
    Dat gaat zeker om de beurt.Ik lees dat het voor mij ook bekende dingen zijn maar ik kan ze niet meer herinneren Kim geniet maar volop .heel veel liefs oma .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Afstudeerstage in Sydney

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2008

Bijna naar huis!

25 Juni 2008

Outback!

17 Juni 2008

Melbourne!

09 Juni 2008

Finally finished!

02 Juni 2008

Vleermuizen en Kaketoes :)
Kim

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 40157

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 12 Februari 2011

Backpacken door Zuidoost-Azië

11 Februari 2008 - 30 Juni 2008

Afstudeerstage in Sydney

Landen bezocht: