Alweer een maandje weg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu Alweer een maandje weg! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Kim Boorsma - WaarBenJij.nu

Alweer een maandje weg!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Kim

09 Maart 2008 | Australië, Sydney

Morgen is het 11 maart en zit ik alweer een maand in Sydney. Tijd vliegt hier echt voorbij! Gelukkig heb ik nog vier maanden om alles te zien en doen wat ik wil en te genieten van alles hier!

Maandag heerlijk uitgeslapen. Was gedaan, wezen shoppen, bij backpacker’s reisbureau langs geweest en naar de bank. ‘s Avonds nog even op internet info gezocht. Willen met een paar meiden uit het huis een weekje op vakantie naar Tasmanië. Hopen dat het allemaal gaat lukken. Vrij krijgen is in ieder geval geen probleem, daar doen ze hier niet zo moeilijk over.

Dinsdag gewerkt. Ben intussen wel gewend op mijn stage, hoewel ik het werktempo toch liever wat hoger heb! Iedereen is heel relax, vooral niet gestresst of gehaast, alles rustig aan en ‘no worries’. In de avond wat opdrachten voor school afgemaakt. Iedereen in Nederland moet gewoon colleges volgen (vandaar ook mijn vrije maandag). Voor de aanwezigheid ben ik vrijgesteld, maar de opdrachten moet ik wel maken.

Woensdag op het werk mijn company profile besproken. Michael (begeleider) heeft heel wat zinnen verandert en woorden aangepast (gelukkig!). Allemaal net even wat professioneler en netter, kan ik nog een hoop van leren.
‘s Avonds met Astrid, Sanne, Stephanie en Suzanne naar Circular Quay (gebied aan de haven bij Opera House en Harbour Bridge) ijsje gegeten en toen weer terug naar huis.

Donderdag weer gewerkt. Vanaf half 4 was er niks meer te doen. Dus maar wat voor school gedaan, op internet gesurfd en wachten tot het vijf uur was. ‘s Avonds uiteten geweest bij Darling Harbour met Astrid, Sanne, Stephanie, Suzanne en Wietske. Het was erg gezellig. Nog even Starbucks, vuurshow en rond half 12 weer thuis.

Vrijdag op het werk wezen lunchen, met bijna alle werknemers. Farewell lunch. Was erg lekker. Om 4 uur nog een farewell speach met taart.
Toen ik thuis kwam gegeten en rond half 10 al gaan slapen. Heb de afgelopen week veel hoofdpijn gehad en sinds donderdag last van mijn verstandskies. Net voor ik vertrok kwam er eentje door, die zit er inmiddels. Maar helaas is de tweede ook onderweg, op mijn werk nog maar even een telefoonnummer van een tandarts gevraagd voor het geval dat.

Zaterdag alweer vroeg wakker. ’s Middags naar Centennial park geweest met Stephanie. Lekker in de zon gelegen, muziekje erbij. ’s Avonds met een groep van 20 uitgeweest naar de Side Bar. Was erg gezellig!

Zondag middag naar Coogee beach geweest. Is een klein strand in vergelijking met Bondi, maar erg gezellig. Nog even rotsen beklommen en rondgelopen. Bij de Italiaan gegeten en toen richting huis.





  • 10 Maart 2008 - 10:39

    Marsha:

    Heej meis,
    Ben blij te lezen dat alles goed gaat. Geniet er maar van.

    Hier is alles goed. Heb mijn selectietest in Maastricht gedaan dus is nu wachten op de uitslag. Verder ben ik afgelopen zaterdag naar Leeuwarden geweest om daar de hotelschool te bekijken. Het fijne van deze school is dat ik hier geen test hoef te doen omdat ik al een diploma heb.
    Verder gaat alles hier rustig door.
    Nog bedankt voor je kaart trouwens!
    Spreek je gauw

    xxx Marsha

  • 10 Maart 2008 - 16:20

    Tess:

    He Mik,

    Jeetje het is inderdaad alweer een maand geleden, poeh wat gaat dat snel !!!

    Gelukkig heb je het onwijs naar je zin, helaas gaat dan de tijd ook sneller.

    Als ik die foto's zie zit ik helemaal te genieten en vergeet ik hier eventjes de storm en de regen ;)

    Bedankt nog voor je kaartje !!!!

    Hijs heel en ongestempeld aangekomen :P

    Spreek je weer en geniet ervan he !!!

    Liefs Tess xxx

    Ps, niet te bruin worden he, je loopt altijd al zo voor op ons ;)

  • 11 Maart 2008 - 20:17

    Marcella:

    Hoii Kim,

    Goed om te lezen dat je het naar je zin hebt. Op de foto's ziet het er goed uit. Jaloers op dat lekkere weer.
    Vrijdag ga ik naar Frankrijk, de sneeuw opzoeken.
    Hoop dat ik daar ook een beetje zon heb.
    Alles is in ieder geval beter dan die regen die we hier nu hebben.

    Veel plezier nog en geniet er van, nu al een maand weg. Voor je het weet zijn de 5 maanden voorbij!

    xxx Marcella

  • 14 Maart 2008 - 10:04

    Anneke:

    Hoi Kim

    Leuk om je belevenissen te lezen. Ik heb de indruk dat de stage maar bijzaak is zoveel als je meemaakt daar. Fijn voor je. Hier gaat alles z'n gangetje. We zijn druk met de speurtocht bezig. Is volgende week zondag alweer. Jij en Paul komen er in ieder geval in voor. Is leuk voor de ouders en voor de kleine kinderen. Wat we gaan vragen, vertel ik nu nog niet natuurlijk, dat begrijp je.

    Nog veel plezier en geniet ervan.
    Liefs
    Anneke

  • 16 Maart 2008 - 10:10

    Giel En Marij:

    Hoi Kim,
    Bedankt voor je kaartje, fijn dat je het zo goed naar je zin hebt. Giel is afgelopen vrijdag vertrokken naar Italië, voor een skivakantie. Samen met Peter en nog een viertal mannen. Komt zaterdag pas terug. Dus een hele week in m'n uppie. We zijn druk aan het werk om een lied te maken voor oma. Als jij ook iets in wil brengen, laat het maar horen.
    Groetjes Giel en Marij

  • 16 Maart 2008 - 13:35

    Giel En Judith:

    Hoi Kim,
    Het is alweer een tijdje geleden,maar hier toch weer een berichtje van ons.De eerste wedstrijd hebben we dik verloren maar gisteren hebben we dik gewonnen en heb ik mijn eerst doelpunt gemaakt!Verder gaat alles hier goed en gaan we dadelijk naar oma toe.Het is hier echt verschrikkelijk weer het regent al de hele dag dus geniet maar daar, van al het heerlijke wat je daar meemaakt.het ziet er echt fantastisch uit, Australie heeft me nooit zo getrokken maar ik denk nu toch wel dat het de moeite waard is.
    heel veel groetjes van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Afstudeerstage in Sydney

Recente Reisverslagen:

28 Juni 2008

Bijna naar huis!

25 Juni 2008

Outback!

17 Juni 2008

Melbourne!

09 Juni 2008

Finally finished!

02 Juni 2008

Vleermuizen en Kaketoes :)
Kim

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 40157

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2010 - 12 Februari 2011

Backpacken door Zuidoost-Azië

11 Februari 2008 - 30 Juni 2008

Afstudeerstage in Sydney

Landen bezocht: